2012. március 14., szerda

Gyors, egészséges saláta, magvakkal


Ez a kedvenc, nagyon bevált salátám. Egészséges, gyorsan elkészíthető, dobozolva bárhova el lehet vinni.
Most jégsaláta volt az alap, de bármilyen saliból jó. Nálam mindig van otthon feta sajt, amibe lehet teszek, mert szeretem.
A salátát megmosom,apróra tépkedem és teljesen szárazra centrifugálom. Serpenyőben megpírítom a magvakat (tökmag, napraforgó, lenmag, szezámmag, zabpehely mix, egy pár szem fenyőmagom is volt, azt is beletettem.
Szép húsos bacon szalonnát, ráaprítok a saláta levelekre, meg is lehet sütni, általában úgy szoktam, csak ma nagyon sietős volt. Utána jön a nyáron eltett, aszalt paradicsom, aztán a kockára vágott feta. Megszórom a magvakkal és végül citromot facsarok rá, meglocsolom az aszalt paradicsom fűszeres olajával. Sózni nem kell, mert a feta és a szalonna elég sós. Izlés szerint lehet még fűszerezni, én nem szoktam.
Nagyon finom, próbáljátok ki:-)

1 megjegyzés: