2012. március 16., péntek

magvetés 2

Felemásra sikeredett a magvetési projektem.
Még február elején elvetettem a különböző színű hibiszkus  magokat és a levendulát. Írtam a kétségeimről, hogy vajon szüksége van -e a levendulának hideghatásra. Hát következők a tapasztalatok, Úgy néz ki, nincs. A garázsba kitett tálcán, még nem csírázott ki egy mag sem. A bentin viszont, szépen növögetnek  a kis hajtások, már amelyik kikelt, mert itt sem minden pohár sikeres, viszont van olyan, amelyikben több is, igy majd, áttüzdelem.


A salátákkal meg vagyok elégedve, szépek



A mocsári hibi, amilyen gyorsan elkezdett csírázni, azt gondoltam teleleszek mindenféle színnel, aztán, nagyon kevés hajtott ki. Érdekes, mert az egyidőben eldugott magok, csirázási ideje is, nagyon eltérő. Már van 5 centis növény és alig kibújt. Amelyik edényből nem kelt, újra dugtam magot, de nem látok, semmi kelési hajlandóságot.



1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy sikerültek a levendulák, én lemaradtam a vetésről, nem tudom, hol van az a jó hely, ahova a tavaly használt magokat tettem:( Remélem jövő februárra meglesz.

    VálaszTörlés