2010. november 24., szerda

horgolt karácsonyi angyalkák...

Horgolni fogok. Lehet későn kezdek hozzá és nem készülök el karácsonyig, de végre rászántam magam a kísérletezésre.

Gyerekkoromban megtanultam kötni, horgolni és amíg kicsik voltak a gyerekek sokat kötöttem nekik, De nem emlékszem rá, hogy valaha is bármit horgoltam volna. Na de majd most, gugliztam és tök jó bemutató videók vannak a technikáról, feleleveníteni mik azok a pálcák és ráhajtások, meg egyebek.
10 angyalkát tervezek, egyszínű fehéret, a karácsonyfát fogják díszíteni, ha sikerül…Egyelőre elég bonyolultnak tűnik a leírás alapján, de nem hiszem, hogy kifogna, rajtam. Egyet biztos megcsinálok, aztán meglátom milyen macerás, mennyire kap el a hév.

Ilyen szépre biztos nem sikerül, legalább is elsőre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése