2010. november 22., hétfő

Készülődés

Már említettem, hogy tervszerűen készülök az ünnepekre. Listákat vezetek a teendőimről és igyekszem be is tartani azokat, mert különben, káosz lesz a vége. Így is mindig közbe jön valami betervezetlen, váratlan dolog, ami idő, vagy anyagi átszervezést igényel.

Azért jól haladok, a takarítást novemberben befejezem. Istenem, de utálok függönyt vasalni, pedig van egypár ablakom…
Tudja ezt anyukám is, ezért tavaly meglepett, mire hazaértem kimosta és kivasalta a nappali függönyeit és fel is rakta. Hát… tényleg volt meglepetés, mert olyan hullámosak lettek, csak néztem. Kiderült, túlforró vasalóval vasalta ki és szegény még sírt is emiatt. Rögtön újat akart venni, de mondtam neki, nem is néz ki olyan rosszul. Azóta ilyen dizájnos, már többen megdicsérték, azt gondolván, direkt ilyen, pedig nem.

Elkezdtem a gasztro ajándékok gyártását, persze erről még nem írhatok, hisz meglepinek szánom

A hétvégén már advent első vasárnapja lesz, hozzáfogtam a koszorúk készítésének. Előszedtem a padlásról a kellékeket, megnéztem mim van, és mit kell beszerezni. Az, hogy milyen lesz az idén, menet közben alakul ki, ahogy jön az ihlet. Ami biztos, vajszínű gyertyákat vettem hozzá.

A karácsonyi menü, tervezése folyamatban van, de még nem végleges. Lassan el kell készülnie, hogy bevásároljak hozzá. Természetesen van bevásárló listám is, minden szükséges dolgot felírok, ha megvettem lehúzom.

Szóval, alakulnak a dolgok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése