2012. március 11., vasárnap

állati események

Tegnap gyönyörű kertelős idő volt, a napon rövid ujjú pólóban tevékenykedtem. A garázs ajtót felnyitottam, hogy a telelő növények egy kicsit napozhassanak.
Amíg én kint dolgoztam, a kutyák a garázsban felfedeztek. Nagyon szaglásztak, gyanítottam, lehet valaki beköltözött illegálisan.
Később csak arra lettem figyelmes Gigike valamit rágcsál. Odamegyek megnézni, vajon mit eszik és jáááj... egy egér félét csócsált. Gyorsan megszereztem tőle és kivágtam a kukába. Olyan lelkesen képes vadászni, mint az ősei, akiket az angolok rágcsáló fogásra tenyésztettek ki.
Teljesen piszkosra vadászta magát, ki kelett vakarnom a koszból.

Lolát is kiraktam a teraszra levegőzni. Előszőr megszeppenve nézelődött, aztán gyorsan megjött a hangja, visszacsicsergett a kerti rokonoknak. Izgatottan mászkált a kalitban, tetszett neki a kinti világ. Egyenlőre csak 20 percet engedélyeztem, nehogy megfázzon, majd fokozatosan emeljük az időt, ahogy melegszik a levegő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése