2012. február 24., péntek

itt van... itt van újra?

Én már látom lelki szemeimmel a tavaszt. Napok óta gyönyörű, napos, kellemesen enyhe idő van. A hó teljesen elolvadt, annak ellenére, hogy éjjel még fagyok voltak. Ma reggel  + 6 volt a teraszon, nem akartam hinni a szememnek.A nappali 10 fok, igazán biztató.
Egyből kedvet kaptam, kicsit matatni a kertben.
Jó sok mindenfélét behordott a szél, eddig a hó alatt nem látszott, most  előtűnt a diszkrét takarásból és nem valami szép látvány. Gyorsan eszközöket ragadtam és elkezdtem a takarítást. A gyors olvadásnak köszönhetően, elég puha, vizenyős még a talaj és nem tudom. hogy hengerezéssel , le tudom-e lapítani a hepehupákat, amit a fagy okozott.
Nézegettem, a növényeim, hogy vészelték át a kemény fagyokat, de még nem sok mindent mutatnak.A hortenziáimért aggódom, mennyire viselte meg őket a kemény mínuszok. Az idén rosszabbul néznek ki, mint tavaly.  A Pinky első tele volt, ráadásul azt se tudom, hogy metszem meg, tanácsot kell kérnem hozzáértőktől
 Pinky Winky


Viszont bújnak a hagymások rendületlenül.


 . Egyre kevesebb salátát vásárolok, pedig szeretem, mert több bennük a vegyszer, mint a hasznos dolog, ezért beszereztem többféle saláta magot (tépő, galambbegy, valami korai) és magam fogom megtermelni amit megeszünk, Ezek is az ablakba kerülnek, majd később kiültetésre
.Pár éve vetettem ruccolát, egyszerűen kiirthatatlan. A fűszernövényeim is élnek és virulnak, csak a bazsalikom fagyott ki.
A tó jege rohamosan olvad, a lékhez már nem kell kütyü, reggel csak átbököm és kész.

 A hétvégén levágom az elszáradt növényeket és egyből jobb képet fog mutatni az egész tó , aztán jöhetnek az új hajtások.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése