2012. február 17., péntek

párt keresek Lolának

Ősszel amikor Lola hozzánk került, úgy terveztem, tavasszal kap párt.
Teljesen ránk kattant, mindegy neki ember vagy kutya, csak legyen valaki, akivel foglalkozhat. Ezért minél előbb szeretnék egy barátot neki a saját fajtájából, hiszen papagájnak, papagáj a társa. Ketten remélem jól elszórakoztatják majd egymást..
Sajnos a tenyésztőjének csak rózsás fejű fiataljai vannak, akik meg nem alkalmasak fischer mellé, mert ha párba állnának és fiókáik lennének, ők már nem tudnának szaporodni. Persze én nem tervezek kolóniát, ha lennének utódok elajándékoznám őket.
Első körben, kézbe kaptam, hogy megszexáljam, -bízva hatalmas tapasztalatomban- ami annyit jelent, próbáltam kitapogatni a tojócsontját, ha egyáltalán van neki. Ugyebár a tenyésztő lánynak nézte és lányként vonult be a családba, javítva a nőneműek arányát. De mi van ha hím, remélem nem okoz törést az életében, hogy eddig lánynak tituláltuk:-)))) Legfeljebb majd  Lala lesz az új neve.
A vizsgálódásban már ott megakadtam, hogy egyáltalán hol keressem a azokat a csontocskákat, aminek a távolságából, egy hozzáértő következtethet a nemére. Na itt fel is adtam. Régebben, arra gondoltam, bepakolom Lolát, amikor megyek az új jövevényért és újra megvizsgáltatom a tenyésztővel, de mivel mostanában, nem lesz nekünk megfelelő madara, nem megyünk hozzá. 
Az én reményem és elképzelésem: Lola lány, tehát fiú kell mellé:-)  Aztán, mi a lesz a valóság, arra nagyon kíváncsi leszek. Tök jól megalkotta a természet a törpéket is, totál egyformára, csak DNS vizsgálattal lehetne biztosra menni a neműket illetőleg.
Egyenlőre Bpesten találtam jelöltet és kissé körülményes lenne megszervezni a hazahozatalát, de erősen rajta vagyok az ügyön.

 haverkodás Pippoval

1 megjegyzés:

  1. Hát, csodálom, hogy így össze tudtak haverkodni! Nálunk sem a kutyák, sem a madarak nem alkalmasak erre.

    VálaszTörlés