2012. február 14., kedd

Csírázás

Hurrá kelnek a hibi magjaim:-) Úgy látszik ügyes voltam, csak el ne kiabáljam:-)
A levendulával viszont lehet megszívtam, mert most olvastam, hideg hatásra van szüksége a csírázáshoz. Ami azt jelenti, az elvetett magokat hidegre kell tenni, van aki a hűtőbe teszi 6 hétre.
Lehetett volna annyi eszem és utána nézhettem volna még a vetés előtt, hogy mi a teendő és most előrébb lennék. Persze a zacskón semmiféle hideg hatás szükségességről nem írnak....aztán várhatnám a csírázást ítélet napig.  Vagy az én magjaimnak nem kell hideg hatás, ki tudja.....
Most mindenesetre az egyik ládát kiviszem a garázsba, ott aztán jó hideg van, a másik, kísérleti példányként, bent marad a melegben és várom a fejleményeket, mi fog történni.
Micsoda izgalmak:-))) hát ez van, ennyire futja, így február közepén.

1 megjegyzés:

  1. Én is olvastam a hideg hatásról, de én kettőből kétszer e nélkül vetettem és így is kikeltek. Igaz egyik évben gyalázatosan rosszul, de szerintem ott a mag volt a hibás. Nem is hasonlítottak nagyságban és keménységben azokra, amiket egy évvel később vetettem. Azok mind kikeltek. Majd írd meg azt is, hogy volt-e különbség a két láda között!

    VálaszTörlés