2011. szeptember 1., csütörtök

savanyúságok

Készülnek télre a savanyúságok.
Annyira bejött nálunk a műanyag vödrös csalamádé, hogy megint csináltam. Ahogy kell legyalultam minden hozzávalót, lesóztam, félretettem. Csak közben vendégek jöttek, de semmi gond, a sóban nem lesz annak semmi baja másnap reggelig, Több receptben szerepel 24 órás sóban állás. Másnap reggel, már láttam, ez nem az amit mi szeretünk. Túl puhult a sótól, nekem ez a puttyadt nem jőn be, de azért felöntöttem lével és eltettem, Nem tudom mi a csodában reménykedtem, hogy újra ress, roppanós lesz?... de hiába. Ki kéne vágnom a kukába, úgy se eszi ezt meg senki.
El is ment a kedvem az eltevéstől, addig amíg meg nem kóstoltam a Laci bácsi féle, káposztával töltött bogyiszlói paprikát. Na nekem ilyet csinálnom kell, annyira finom volt.
Vettem hozzá mindent és nekiálltam. Szigorúan fél órát adtam a sónak és utána beletöltöttem a paprikákba a káposztát.


 Szerencsére volt itthon kápia paprika, mert sok lett a káposzta, abba is jutott és még mindig maradt. Elő a TV paprikákat azokba is töltöttem, de még mindig van káposzta. Még egy üveget kellett mosni, abba már paprika nélkül tettem a káposztát és végre elfogyott.
Úgy érzem jól sikerült, nagyon jól néznek ki, alig várom, hogy megkóstolhassam....



2 megjegyzés:

  1. Csak nézem és olvasgatom ismételten, nagyon szép ami az üvegbe van, de milyen lével öntötted fel, hogy szép világos is maradjon?
    Köszi
    Kati
    http://gibkatkonyhaja@blogspot.com

    VálaszTörlés