2011. augusztus 30., kedd

fátyolos koi

Tegnap elvitték az összes tavirózsát és a felesleges halakat is. Minden aranyhalat elajándékoztam, kivéve egyet, ő egy 10 éves fátyolos és még a másik tavamból hoztam át, ezért nem volt szívem megválni tőle. Nálam fogja leélni nyugdíjas éveit. Szegénnyel valami történt, mert csak egy szeme van, de nem zavarja, rámenősebb bármelyiknél.
Szóval már csak ő van egyedül aranyhal, a többi mind koi. A rengeteg halból összesen 12 hagytam meg.
Mostantól nagyzolok, csak  nagy, színes koikat szeretnék a tavamban:-) Inkább kevés hal legyen, de azok szépek.
Minden vágyam, még 1-2 fátyolos koi. Eddig csak képen és videón láttam őket, annyira tetszenek, oda vagyok értük..
 


Már ráálltam az ügyre, csak elég necces ősszel
új halakat betelepíteni, talán egy hónapig még belefér, utána már csak tavasszal merném.
Ha sikrül , nagyon fogok örúlni:-)

1 megjegyzés:

  1. Én szurkolok Neked, hogy sikerüljön, mert annyira szépek. Nekünk is ki kellene szedni a tavirózsákat, mert ezen a nyáron megvadultak és nagyon megszaporodtak.

    VálaszTörlés