2011. szeptember 7., szerda

Szeptember

Hát itt van az ősz, itt van újra...
Sűrű programom volt mostanság, ugye kipucoltam a tavat, rengeteg tavirózsa és hal költözött új helyre. Egy kedves tavas hölgy, Borsodból jött idáig, tavirózsáért és ha már itt volt, elvitte a maradék halakat is, nagy örömömre. Tetszett a hozzáállása, szeretem az olyan belevaló nőket mint ő. Simán bemászott a felfújható medencébe és segített a halakat kifogni. Végül már mindketten csurom vizesek voltunk...  Elvitte a nagy fehér koit is, őt se tettem vissza, mert elvesztette a szinét, eredetileg sárga volt, mint a tesója, őket ketten együtt vettem, csak valamiért albínó lett. Állítólag a koik, ilyen szinváltósak.


 E. örült neki, még el is nevezte Böhömkének, mert sokkal nagyobb mint a többi. Én is örulök, hogy jó helyre került. Cserébe kaptam tőle több növényt, hozott virágkákát, ami majd ilyen lesz nálam is remélhetőleg...


Hozott mogyorót és meténget. Végül jól megpakoltuk a furgont, mert olyan rendes, vitt másnak is aki tavirózsára vágyott. Ha náluk is úgy fog szaporodni Szanki sárga rózsája mint nálam, akkor Borsodot is ellepi a tavirózsa:-)))
Egy másik, szintén kedves tavasnak, érdekes, az eddig megismert tavasok, mind szimpatikusak... unkákat igértem és mivel ő meg Pesten lakik és pont mentem vásárolni a nagy fővárosba, dobozoltam be kisbékákat és felvittem neki. Találkoztunk és a kis unkák, már az ő tavában élnek. Úgy örült a békácskáknak, hogy meglepett egy sellővirággal, amire már régóta vágytam, így én is nagyon örülök:-)
sellővirág

A vizem elég gáz, lehet hétvégén beüzemelem a szűrőt, kicsit tisztuljon. A koik túrnak rendesen, most van helyük bőven. 
Kicsit aggódom, mert a 3 tő visszahelyezett rózsából, már egynek az összes levele lerohadt, sajnos nem látni le, hogy mi történik ott,csak bizom benne, hogy a győkere nem és hajtani fog. Ha nem hát így jártam...

Útban Pest fele, Kamaraerdőnél van egy kertészet, sok tavinövényt tart és halakat, onnan való Böhömke is. Régen sokat jártam oda, de már évek óta nem voltam. Most betértem körülnézni. Nem fogott meg semmi, egy tavirózsán kivűl, de az nagyon. Lilás kék virága volt és borsos ára, ráadásul valami mediterán fajta,ami nálunk nem télálló. Így fájó szívvel készítettem róla egy képet és elbúcsúztam tőle.

Sajnos már esteledett, zárodtak össze a szirmok, a kép se jó, de minden esetre nagyon tetszett nekem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése