2011. július 11., hétfő

kis rozsdás

Hangos madár cserregésre figyeltem fel, gyorsan betereltem a kutyákokat, hogy nyugodtam megnézzem mi történik odakint.
Egy kis rozsdafarkú röpködött izgatottan, többször leszállt a földre is és csipogott, cserregett. Akkor már gondoltam, hogy a fiókát keresi , hívogatja. Blog társaktól tanultam, hogy a rozsda fiókák, kirepülnek a fészekből, amikor még nem tudnak jól repülni és a szülők, tovább etetik őket, akár a földön is  Ennek a madárkának is ott volt a bogár a csőrében, a kicsit kereste vele. Nagyon kíváncsi lettem, vajon hol lehet, vagy egyáltalán él-e még, a talaj nem valami biztonságos hely, egy kis madárnak.
Szépen meglapultam és kifigyeltem őket, géppel kezemben.
Olyan jó érzés volt amikor egymásra találtak, gyors csicsergés váltás és már huss, el is repült a szülő, én meg közelebb mentem megnézni a bébi rozsdást.

Ha nem olyan hangos a mama, nem is gondoltam volna, hogy ott lapul a fióka a tuja alatt.
Nagyon bízom benned, nőj meg kismadár és gyere vissza télen az etetőre!

1 megjegyzés: