2011. július 10., vasárnap

tavaztam volna ha....

Tegnap este, amikor kissé alább szállt a hőség, már csak 34 fok volt, nekiálltam elkezdeni kicsit megrendezni a tavat, mert úgy terveztem vasárnap, lesz a rózsa ritkítás és a halászat.
Felvettem a kerti gumi papucsot, azt amelyiknek zárt az eleje és bemerészkedtem a 30centis vízbe. Már akkor voltak fenntartásaim, mert a békák pont elkezdték az esti jövés-menést. Nem félek én tőlük, csak ne közelítsenek:-)
Meglepődtem milyen meleg a sekély víz, ezért már egész nap és éjjel is megy a csobogó.
Szépen szedegettem kifele a leveleket, áthelyeztem pár növényt is, de folyton azzal foglalkoztam, mi van a lábam körül, mert persze a halak jöttek, csiklandozták a bokám, Aztán a kis unkák is kiváncsiskodtak, de végül azt tett be, amikor egy tavi belekapszkodott a papucsomba. Egyből ki és ennyi volt részemről...valahogy nem szeretem, ha békák birizgálják a lábam.
Már van önkéntesem, aki dalolva megy a vízbe és szereti, ha csipkedik:-)))
A nagy takarítást viszont elnapoltam, ebben a melegben nem dolgozunk, a halaknak is békét hagyunk, inkább csobbanunk egyet a Nagy Tóban. Remélem a vízi élőlények békén hagynak....

Szanki pár nem túl jó fotó neked,  a tieidról:-) sajnos a tóalma nem hajtott ki, nagyon sajnálom, mert olyan szép volt tavaly.

a sárga eleven szülő, hatalmas leveleivel

fehér uszonyos, gyönyörűség





 ő a legszebb


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése