2011. június 10., péntek

már nyár van...

Kevesebbet foglalkozom mostanában a blogolással, inkább kint, vagy valahol vagyok a jó időban. Van, hogy egyáltalán, be se kapcsolom itthon a gépet, elég a dolgozóban. Úgy néz ki, a tv nézésről is teljesen leszoktam, nem is tudnám megmondani, mikor néztem utoljára valamit. De ez nem csak rajtam múlik, egyszerűen  nézhetetlen műsorok vannak. Nem vagyok képes VV-t meg alekoszt nézni, meg az agyon ismételt nyomozós sorozatokat minden csatornán.

A kutyákat megkopasztottam a héten és tényleg kopasztás volt.  Gigi elég borzasztó lett, őt egyáltalán nem szoktam rövidre vágni, a kozmi se szokta, ezért fogalmam se volt, hogyan kell, csak nyestem, itt is, ott is, aztán még kellett, mert nem volt egyenletes, végül kopasz lett és látszik, hogy fusi munka. De nem számít, hamar megnő újra a szőre. Még a havi fürdetés hátravan.





Képeket azért készítettem a virágaimról

vegyes futók


illatos petúnia



mini rózsa




konyhakert, füszernövényekkel, paradicsomokkal és még sárgarépa is van



a cseresznyét, a verebek akarják megenni, egész fürtöket csapnak szét, ezért már mérges vagyok rájuk. jó lenne valahogy távoltartani őket a fától. Mi is szeretnénk cseresznyézni


és a halak reggelente, igy együtt, mozdulatlan lebegnek a sekélyesben


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése