2011. április 28., csütörtök

még mindig húsvét...

A gyerekek kívánsága volt, hogy cukor mentes, nem hizlaló formában készítsem el a rebarbarás pitét, nyuszira. Hát ha ez a kívánság, hát legyen.
Hoztak update master mix lisztet, amit feles arányban kell használni a finom liszttel és a cukrot édesítővel helyettesíteni, akkor aztán nem kell a kalóriákkal foglalkozni....
Szerintem ez egy kísérletezős dolog, ki kell tapasztalni az arányokat, ezért csináltam egy próba sütést, igaz más sütivel, mégpedig egy kevert tésztát szederrel megpakolva.
Így nézett ki sütés előtt:


Betettem sülni és vártam. Már ránézésre megállapítom, amikor kész a sütemény, de ez nem nagyon akart pirulni. Csináltam tű próbát, már nem ragadt, nagyon úgy tűnt elkészült, de azért még bent hagytam hátha szint is kap a teteje. Hát nem nagyon akart, csak a mandulán látszott a sülés.
Alig vártam, hogy megkóstolhassam a végeredményt.
Túl sok jót nem mondhatok róla, nekem nem ízlett, a tésztája tömör, kissé gumis jellegű, mint amikor sületlen marad a tészta. Az édességét speciel eltaláltam,

Nem baj, semmi csüggedés jöjjön a rebarbarás pite, hátha az majd jobban sikerül.
Fele liszt, fele master mix, édesítő, meg a többi hozzávaló. A rebarbara párolásánál adtam hozzá 1 ek mézet, csak az íze kedvéért.
Ment sülni, megint nézegettem, mert ez se akart pirulni, de hát órákig nem süthetem, mert ehetetlen száraz lesz. Végül kivettem, de nem teszteltem, mondjanak véleményt róla a megrendelők.
Szerintük teljesen normális, így kell, hogy kinézzen, a Norbi féle készen kapható sütik is ilyen állagúak és ízűek, csak meg kell szokni a más jellegét. És tényleg így van, mert ha többször eszi az ember , már nem annyira feltúnő a mássága.
Ez van, az nem lehet, hogy ne hizlaljon és még tökéletes is legyen:-))) Valamit valamiért....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése