2010. június 15., kedd

Vizipipáztam



Az eddig megért pár évem alatt, a vízipipa kimaradt az életemből. Láttam már, hogy használják, Tunéziában, lépten nyomon szívták, de nem éreztem késztetést a füstöléshez,

Tegnap az olasz meccs alatt, lehetőségem volt kipróbálni. Bár nem dohányzom, sőt rémesen zavar a cigi füst, gondoltam, egyszer mindent meg kell tapasztalni és amúgy is, bevállalós vagyok.
Az előkészület, időigényes szertartás, aztán végre megszippantottam az alma ízesítésű dohányt. Azt azért tudni kell, nem tartalmaz nikotint, se kámfort.
Semmi különleges élményt nem éreztem, csak egy enyhén alma illatú füstöt a számban.

Elmondhatom, túl vagyok az első vízipipámon, de azt hiszem, nem érezném a hiányát, ha többet nem találkoznék vele.
Ja és az olaszoknak nem hozott szerencsét.....

1 megjegyzés:

  1. Én sem dohányzom, és engem is rettenetesen zavar a cigifüst, de meg kell mondjam nagyon szeretek vizipipázni. Még 7 évvel ezelőtt próbáltam ki először Egyiptomban, akkor nem annyira tetszett, de aztán 3 éve Tunéziában nagyon megkedveltem. :D
    Az én kedvencem a banános-epres.

    VálaszTörlés