2010. június 14., hétfő

Lótrágya törölve

A ló trágya projektet feladtam, nem teszem a löttyöt a tóba. Ma reggelre, pipáltak a halak rendesen.
Nem fogom az ammóniával, még jobban kivonni az oxigént a vízből!
Gyorsan beüzemeltem a levegőztetőt, 2 nagy habkővel és a csobogó is megy folyamatosan.
Ez a baromi meleg, betesz a tavaknak,főleg a kicsiknek, mint az enyém. Délután engedek friss vizet is, had frissüljenek fel a halak egy kicsit.

Bali a nagy pecás, mindennap megy a vakvilágba, megkértem, hozzon nekem hínárt, mit bánom én honnan, csak sok legyen.
Arany szíve, egyből hívott, nagy vödör hínár vár rám.  Jaj de jó! Köszönöm szépen!
Kíváncsi voltam mit sikerült találnia, otthon aztán tényleg egy vödörnyi tócsagaz és egy csomó úszó békaszőlőnek azonosítottam, hínárszerűség. Lemostam, megsúlyoztam és már le is küldtem az aljára őket. Csak gyorsan szaporodjanak!
                                                                         békaszőlő

tócsagaz

Volt már olyan év, amikor nem győztem ritkítani a tócsagazt, de akkor még nem voltak a koi-k.

Szanki azt ajánlotta, tegyek tőzeget a vízbe. Már meg is vettem, de még ki kell találnom, mibe engedjem le….
A sok hínár, meg a tőzeg, remélem, megteszi a hatását és letisztul végre a tavam.
A pacikaki meg megy a növények alá, trágyának.
Véglegesen nem mondtam le róla, egyszer majd, ha nem lesz ilyen meleg, teszek a vízbe, mert Viki szerint a növények nagyon beindulnak tőle.

Bali! Legközelebb 2 pontyocskát légyszi a vödörbe:-)) Megfőzzük bajai halászlének, tésztával:-)))

1 megjegyzés:

  1. Régi akvarista vagyok,(12 db.akváriumban tenyésztettem különböző fajtákat) a meleg ellen az volna a legjobb, ha vissza tudnád forgatni a vizet, ugy mint a kültéri felfujható medencékben, de a szökö kút rendszer is jó,lényeg, hogy a víz feltudja venni az oxigént,(szellőztetés.)Vigyázz a növények mennyiségével,próbáld kitapasztalni az optimális mennyiséget, mert a túl sok is káros lehet.

    VálaszTörlés