2010. június 13., vasárnap

Lólátogatás

Hazaérkeztem a végtermékkel a lólátogatásból.
Egy 1 éves, nagyon kedves, szelid kancánál voltam, aki imádja ha simogatják és olyankor toppant a lábával. Az ő  produktumát hoztam és már ázik a vödörben.
 Borzasztó gusztustalan, óóó anyám...már előre utálom, amikor le kell szűrnöm!
Kaptam részletes leírást, mire figyeljek.a bevetésnél. Óvatos leszek, remélem nem baltázok el semmit. Nagyon féltem a halakat!
Tavas barátnőméknél voltam, így vizinövénnyel is gazdagodtam újfent. Az ő tavuk, bezzeg teljesen tiszta és olyan nagyot nőttek a tőlem származó halak. Még nem is láttam, 30 centis aranyhalakat.
Holnap kezdődik a tisztító projekt, részletesen be fogok beszámolni a folyamatról. Többen érdeklődnek a módszer iránt, ha nálam is beválik, (úgy legyen) belevág más is.

1 megjegyzés: