2010. május 18., kedd

Voltam a Sugar-ban

Tegnap Budapesten jártam és ha már ott voltam, elmentem egy vizinövényeket is áruló kertészetbe. Volt náluk a vágyott növényem, a kaméleon, bár szegény elég picike, de elhoztam, majd megnő, ha egyszer kisüt végre a nap.
Vettem még bordólevelű lizinkát. és ennyi… Sikeresen visszafogtam magam, egyrészt rohadt drága volt, másrészt már nics több helyem. Csak szemléltetésképpen, a névtelen tavirózsákat 14 ezerért vesztegették.

Az eszemmegintmegállt.…. Hát nem egy olcsó helyen voltam!
Szerencsére, a tavasok összetartanak, a felesleges növényeinket elajándékozzuk, csereberéljük egymásközt, akár az ország másik részére is.

Hogy teljesen jól végződjön a nap, meghívást kaptam a Sugarshopba.

Bár nem vagyok gasztroblogger, de szeretném megosztani az ott tapasztalt élményeimet, néhol kritikámat, az érdeklődőkkel.
Azt meg kell jegyezzem, semmi különleges elvárásom nincs az ilyen jellegű helyekkel kapcsolatban, csak annyi, hogy a színvonalukhoz és áraikhoz mérten, azt kapjam amire számítok. Ez sok mindent takar, de szerintem sokan, közel ugyanazt értik ez alatt. Összességében elégedett legyek és jó élményekkel távozzam a helyről.

A Sugarshop, 2 az 1 ben.

Finom és különleges, sütiket és édességeket, fagyi kelyheket fogyaszthatunk ez emeleten , lent pedig cukorka és ajándék shop van.
Az emeleti rész szerintem, túl kicsire sikeredett. Sok a vendég, hétfő este is majdnem tele volt, ezért minél több asztalt próbálnak összeszorítani a kis helyre, ezért nagyon zsúfolt. A felszolgáló is alig fér el az asztalok között.
A rendelésre várni kellett, de nem volt vészes, tekintve hogy sokan voltak. Várakozás közben fényképezgettünk, rendesek voltak megengedték, és én is rendes voltam, mert megkérdeztem előtte.






Arra a bizonyos helyre is ellátogattam, mert az a rész is minősíti a helyet.

Szines és cuki, mint az édességek


2 féle sütit és 1fagyi kelyhet rendeltünk. Mindent megkóstoltam. A sütik finomak voltak, de az én karamellás sajttortám nagyon picinek tűnt.
málnás csokis pite

A málnás csokis pite, már nagyobb volt
." Az Elvis kedvence" névre hallgató fagyi, roppant gusztán díszített, csokis, banános kehely. Egy élvezet, csak ne lett volna olyan hideg idő kint.

Elvis kedvence

Az ízek finomak, az árak drágák, bár ez relatív, kinek mi a drága. Az alig pár falat süti szelet, 550 forint és a mignonok, muffinok is ennyik, akámilyen csicsás és dekorativ is, tényleg csak pár falat.


Nekem rögeszmém, hogy a italokat legyen az csak egy ásványvíz, hozzáillő pohárban adják. Furcsa volt az ásványvíz, coca colás pohárban. Nem kell, hogy a vizet, a márkájával megegyező pohárban szolgálják fel, bár az az igazi, de ha nincs olyan, akkor egy teljesen egyszerú is megteszi, de ne kolás legyen
Lent még vásároltunk a kimért cukorkákból, amikből annyi féle van, szinte lehetetlen választani. És még csomagoltattunk 3 féle sütit, amiket én már nem kóstoltam, de jól néztek ki.









Mindent összeadva, nagyon dekorativ helyen, finom édességek, jó sok pénzért, kis hibákkal, nekem ez a Sugar, a Paulay utcában.

Akit bővebben érdekel a kínálata, a honlapjukon mindent megtalál.
http://www.sugarshop.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése