2010. május 16., vasárnap

Vihar



Istentelen idő van, orkánszerű szél, eső minden mennyiségben. Éjjel 3-kor felébredtem, azt hittem a szél, szétszedi a házat, olyan lökések voltak. Már előre féltem mi fogad reggel kint.
Nagyobb károkra számítottam, de azért igy is cudar a helyzet. Tele a kert a mindenhonnan érkezett ágdarabokkal és levelekkel. Lehullott gyümölcs kezdemények a földön. A kerti széket a tóból kellett kihalászni. Minden virágom fekszik a sok esőtől. A hortenzia siralmasan  szétterűlve.
A kényesebb cserepeket tető alá vittem, de a szél oda is befúj.
Keményen 7 fok van:-((( És sajnos még nincs vége,holnap se lesz jobb a helyzet
                                                                                      









                                                     

2 megjegyzés:

  1. Mikor jött a nagy hideg 2-3 napja, én már akko bepakoltam az összes cserepes növényt amelléképületünkbe, mert minden szobanövényem kint nyaral ilyenkor.
    Egyedül a pálmák, és a leanderek vannak kint, meg a muskátlik. Minden mást behordtam. Szerencsésen megúsztunk eddig minden nagyobb vihart, lekopogom azért... -remélem már nem is lesz ennél rosszabb.
    Szerintem ha felszárad ez a sok víz a hortenzia is kiegyenesedik. Nekem a pázsitszegfűm fekszik szanaszéjjel, kicsit látni si azon a képen, amit feltettem a blogba.

    VálaszTörlés
  2. Itt olyan minden, mintha a betonon is fű lenne.
    Rettenet időjárás van. És amit vidéken művelt... hogy házakat mosott el.. szörnyű!

    VálaszTörlés