2010. május 20., csütörtök

Tevékenykedem

Ma már végre kimerészkedtem egy kicsit, kárt rendezni. Igaz még mindig nem az igazi az idő, fúj az északi szél, a nap is csak néha süt ki. Kicsit el vagyok keseredve, elég zilált képet mutat a kert, de nem panaszkodom.
Egy szót sem szólhatok azokhoz képest, akiknek a víz elmosta az értékeiket, vagy egész életük munkáját. Mélyen együtt érzek velük!

Már nagyon hiányzott a kerti munka. A kutyák is egy hete alig mentek ki, már nagyon be voltak sózva. 2 órát kint voltunk, tettem-vettem, haladtam is, holnap folyt, köv.

Egy ideje terveztem a kutyapárnák be és felújítását, naaaa ma arra is sor került.
Vettem gyerek mintás anyagokat, (mert most nem kaptam tappancsosat, és különben is, ők az én kutyagyerekeim) és a régi nagypárnának, 2 új huzatot varrtam. Sajnos hamar elhasználódnak, sokat mosom és Gigi egy párna gyilkos. Szétkaparja, húrcolja és a cipzárt, a gombokat, rendszeresen kirágja belőlük. Most tépőzárat tettem bele, reménykedem, azt talán békén hagyja, de majd meglátjuk.




Kapott egy új kis fekhelyet is, de nem nagyon használja, a nagyon szoktak összefeküdni



Jó lett volna fürdéssel összekötni az új párnák felavatását, de túl hideg van, talán hétvégén azt is megejtjük.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon klasszak lettek. Rögtön lelkifurdalásom is lett, Bátor takaróját ki kellene már mosni, és új huzatot varrni rá. Csak semmi nem szárad ebben a hidegben.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerültek a párnák, nagyon tetszenek.
    Aziz is nagyon unta már az elmúlt hetet, mert ő sem sokat volt kint. Ezt a napi 3 séta helyett 6- sétával kompenzáltuk.De ma koraeste már végre szép idő volt, így annyit futkározott amennyit akart. Amit leműávelt a kertben.... :)
    Rá is ráfér már egy fürdés, holnap este lesz rá alkalom.

    VálaszTörlés
  3. Pindur és Cirmi cicám irigykedik a kutyusokra, igaz, hogy ők időközönként változtatják a helyüket, Pl.Pindur most a bevásárlós húzós kocsiba alszik, Cirmi meg imád mellettem a számítógép közelébe figyelni,(rá fér egy kis művelődés.)

    VálaszTörlés