2010. március 6., szombat

Egy kis kert....

Napok óta Pesten okosítom magam egésznap, így a posztoláshoz már nem volt kedvem a géphez ülni.
Pláne, hogy jön a jó idő,szívesebben töltöm a szabadidőmet a kertben.
Sajnos hétvégére visszajött a hideg, olyan szinten, hogy áll a jég a tavon. Ma gyönyörűen süt a nap, de hűvös van, szinte csíp.
A holnapi terv, metszés és a lemosó permetezés, ha nem lesz szél. Az elszáradt tavi növényeket, illene már levágnom, mert jönnek a friss hajtások.

A madaraknak megint adtam enni, mert keresik, pedig pár napig alig jöttek.Eddig úgy gondoltam vége az etetési szezonnak.

Palánta nevelésem szépen halad, fejlődnek a növénykék. Vetettem pár fűszernövényt is, bazsalikomot, borsikafüvet, kakukkfüvet, mert  Miliék bérve vennének 1m2-t füszerkertnek :-)))) Szó szerinti idézet volt tőlük....Meg is lepődtem, mert a kert  hidegen hagyja őket, a grillezés, az jöhet bármikor ha jó az idő
Azt el is felejtettem, évekkel ezelőtt Milinek már volt,egy kis füszerkertje, kép is van róla, ahogy kapálgatja. Talán a hidegen hagyás mégse igaz. Sőt, tavaly kaptam egy pici évelő sziklakerti növényt tőlük, amit a tó partjára ültettem a kövek közé és tetszik neki ott.
Ő az

Aztán tőlük vannak a napelemes lámpák is.... mindig hoztak egyet- egyet haza, azok is a tó kőré kerültek. Olyan kis hangulatosak este.
Bárcsak már kint ücsöröghetnénk! A tanulás is jobban menne a teraszon.

A kutyák jól vannak, kicsit kevesebb időm van rájuk, de bepótoljuk.


2 megjegyzés:

  1. Pedke! ha nem is mindig gasztró témában, de Nálad ugy el tudom tölteni az időm a jó kis olvasmányos irásaiddal.
    Kérlek nézz be hozzám, mert ezekért megjutalmaztalak :)) Várlak. Köszönöm.

    VálaszTörlés