2010. március 1., hétfő

Újra búcsú

A hétvégén búcsúztattuk a kisebbikem, kedvenc ételeivel.
Szerepelt közöttük a kókuszgolyó is, nagy mennyiségben.



Újra visszahelyezi székhelyét Izlandra és sokáig nem élvezheti a hazai ízeket, hacsak el nem készíti magának. Arra meg nagyon kicsi az esély.....nem a konyha ördöge. Próbáltam tanítgatni, hogy legalább a kedvenceit meg tudja csinálni, de szerinte, túl macerás...:-(((

Majd kénytelen lesz enni, a tenger adta mindenfélét, amiket utál. Bárcsak én lehetnék ott, mindent kipróbálnék, kivétel a bálna hús, azt hiszem azt nem bírnám megenni.

Remélem nyáron sikerül kijutnom és végigkóstolhatom, Ízland halkínálatát: és megnézhetem, szép tájait :-)))

4 megjegyzés:

  1. Én is mindig mondogatom a fiúknak, hogy ne itt képzeljék el a jövőjüket. De nem tudom, hogy fogom kibírni, ha tényleg úgy lesz.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Pedke.
    Nagyon örülök,hogy betévedtem hozzád. A blogod írásai témája hasonló az én érdeklödésemhez (állatszeretet,kertészet). Ugy érzem , hogy jó helyen leszek olvasó.

    VálaszTörlés
  3. Metikus, ha van lehetőségük, meneküljenek innen...nehéz, de ma már az internettel, napi kapcsolatot lehet tartani és így könnyebb

    Kedves Iván!
    Üdv itt nálam, jó olvasgatást és oszd meg velem a tapasztalataidat!

    VálaszTörlés
  4. Hát, igen... meneküljenek. :((

    VálaszTörlés