2010. március 10., szerda

Furcsa levél

Tegnap egy érdekes levelet hozott a postás. Az eon-tól érkezett és tájékoztatnak, hogy az éves gáz elszámolásba, ami kb 2 hete volt, hiba csúszott. Ezt, két oldalas értelmezhetetlen adatokkal és számokkal kisérték  és "természetesen" az én káromra, mert pótfizetésre kérnek a mellékelt csekken, csekkeken,( mert kettő is volt belőle) fizessek 23 és 61 forintot
(Sajnos nem otthon vagyok, mert beszkennelném a számlájukat, kiváncsi lennék van-e  olyan ember aki átlátja és értelmezni tudja azt a sok szart amit írnak. Szerintem direkt így csinálják, nehogy valakinek eszébe jusson reklamálni)....

 Az eszem megáll! Képesek voltak 2 darab csekken ekkora összegeket kipostázni ahelyett, hogy hozzávágták volna a következőhöz.
- magában a csekkek és a postaköltség jóval többe kerül 84 forintnál
- és abban is biztos vagyok , hogy a fölösleges költségeket, ráverik a fogyasztókra.

Gratulálok EON Magyarország!

3 megjegyzés:

  1. Szerintem érdemes értelmezned.Hasonló "átvágási" trükkjük velem is volt,reklamáltam,elnézést kértek.Nem a 100-200 ft-ról van szó,de ne nézzenek hülyének

    VálaszTörlés
  2. Ha ennyire fillérre "pontosan" dolgoznak,akkor hogy tévedhetnek,vagy lehet hogy ez a végösszeg még mindig nem pontos(pl.még 11 Ft.tartozás.)
    Vígaszként, ha megjegyezhetem
    jó hogy nem egy horibilis összegről küldtek,mert sajnos náluk ez is benne van a "pakliba."
    Ne mérgelödj, hátha nekik is küld valamilyen szolgáltató egy,két filléres csekket és talán majd észbe kapnak.

    VálaszTörlés
  3. Vannak nem létező testrészeim, amik nagyon tele vannak a kedves szolgáltatókkal... Nagyon!:(

    VálaszTörlés