2010. január 21., csütörtök

Méregtelenítés



Sweet Home-nál olvastam, 11 napja lébőjtön van. Hihetetlen a kitartása!
Eszembe jutott Zsuzsa, ő minden héten, 1 napos tisztítókúrát tart, amikor csak folyadékot fogyaszt és csak magával foglalkozik. Szaunázik, szépítkezik, pihen.
Tiszteletben tartom mások étkezési szokásait, a vegákét is, de nem helyeslem. Szerintem az embernek szüksége van a húsra is, persze mértékkel, Nem kell mindig húst zabálni, de ha én pár napig nem eszem, már hiányzik.De így vagyok a levessel is és még sokféle kajával.
Igyekszem egészségesen főzni és étkezni, persze néha becsúszik ez meg az. Egy kis körömpöri... és az édesség. Fagyi!!!! Na arról nehezen mondok le. Még jó hogy tél van. Viszont a tartósított, zacskós és készételeket mellőzöm.
Azt hiszem, nekem is jót tenne a méregtelenítés.

Elhatároztam én is megpróbálkozom vele, persze nem a kúrával, csak egy napot vállalok. Ahogy ismerem magam, többre nem lennék képes. Nincs akkora akaraterőm és nem is tartom egészségesnek ilyen sokáig, a  koplalást.
Eléggé körbejártam ezt a dolgot és úgy döntöttem a hétvégén belevágok.Gyógyteát, frissen facsart narancslevet, zöldséglét és sok sok bubimentes vizet fogok inni.



Remélem sikerül betartanom, már csak azért is, ha már itt közzéteszem, nem szeretnék  beégni. Be fogok számolni az eredményről...


3 megjegyzés:

  1. Hajrá, drukkolok! Kitartás, menni fog!

    (Hopsz, most veszem észre: elsőztem!:)

    VálaszTörlés
  2. Na kíváncsi vagyok hogy sikerül. Nekem még sosem volt kitartásom se fogyókúrához, se más kúrákhoz sem.

    VálaszTörlés