2010. január 24., vasárnap

Beszámoló

Az 1 napos lébőjtöm beszámolója következik.
Úgy kezdődött, hogy pénteken bevásároltam. Vettem vérnarancsot, az mindig jó leveses és sima narancsot. A gyógynövényesnél olyan teát kértem ami tisztít, de nincs nagyon erős, gyógynövényes íze, mert azt nagyon nem szeretem. Nem akartam még mézzel se ízesíteni, ezért volt fontos ne legyen borzalmas íze. A csalánteát ajánlották.
Már péntek este hat után nem ettem semmit, csak lefekvéskor egy pohár csalánteát készítettem és tényleg nincs erős illata. Csak elképzeltem, ahogy belekortyolok és megcsipi a nyelvem. Persze a csipés elmaradt és minden nehézség nélkül elkortyolgattam.




Reggel nem is nagyon voltam éhes, pedig én aztán akármilyen korán tudok enni. Megint csalántea és vártam, hogy fog eltelni a nap. Kicsit takarítottam, de főzni nem főztem, még véletlenül se essek kisértésbe.  Amikor érezni kezdtem az éhséget, 4 narancsot kifacsartam, pont 3dl lé lett belőle és azt iszogattam. Nagyon jól esett. Dél körül egy csésze húsleveslét ittam, aztán du újra narancslevet. Este megint tea. Üres gyomorral feküdtem le,de jó érzéssel, hogy túl vagyok ezen a kemény napon.




Összegzésként, nem csináltam még ilyet és voltak nehéz pillanatok, nem is az éhség miatt, hanem kívántam az ételt.Mindenféle finomságok jártak az eszemben. Talán az időpont se volt ideális, tavasszal jobb ennek nekivágni. Biztos ezért is ittam kevesebb vizet, mint amennyit kellett volna, pedig megcsináltam 2l oxigeneziált Pi-vizet. De ki a fene kiván ilyen hidegben vizet vedelni? Olyan érzésem is volt, mintha belülről fáznék.
A lényeg, megcsináltam és nem is olyan borzasztó. Ha kicsit jobb idő lesz, újra megismétlem és lehet rendszeresíteni fogom. Ki tudja, lehet rákapok a koplalásra.
Most pedig pitát fogok sütni Limarától, a gyroshoz.

2 megjegyzés:

  1. Gratula! Hát igen, az kell hozzá, hogy ne ess kísértésbe!
    Nekem mindig az volt a gondom, ha fogyókúrázni akartam, hogy a családnak ugyanúgy el kellett készíteni a kaját, de enni nem ehettem belőle.

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, úgy sokkal nehezebb, ha a család eszik , mi meg csak nyelhetünk nagyokat.

    VálaszTörlés