2010. január 19., kedd

Egy kis nosztalgia

Teljesen be vagyok sózva, jár az agyam, tervezem a nyári kertet. Jó elfoglaltság a hideg téli estéken.
Nem kell nagy dolgokra gondolni,,, az is örömmel tölt el, ha kigondolom milyen növényt ültetek a tartókba, kaspókba. Mi kerüljön a tó köré, a meglévők hogy vészelik át a telet.
A garázsban telelő növények nagy része jól van, a muskátlikon már látszik, hogy valószinű tönkre mentek.
Szeretem a futómuskátlit, gyorsan és nagy mennyiségben virágzik, de nálam nem telelnek át.
Remélem a halak jól vannak a jég alatt, rendszeresen megy a levegőztető, kapnak oxigént.
Már nagyon várom az újraébredést, de még csak január van. Persze most keménykedje ki magát a tél, ne tavasszal.

 nosztalgia képek














Tegnap egy könnyű, röktönzött vacsorát készítettem, ami annyira jól sikerűlt, hogy máskor is meg fogom ismételni. Volt csirkemellem és köretnek brokkolit vettem ki a mélyhűtőből. Valamilyen sajt mindig van itthon, úgy hogy ebből a hármasból gondoltam összedobni  a vacsit.

A csirkemmelleket befűszereztem, olivaolajon átsütöttem A brokkolit kicsit megpároltam és átforgattam a csirkemellből visszamaradt olajon. Reszelt sajttal akartam megszórni és ráolvasztani . Akkor derűlt ki, csak fetasajt van itthon. Nem tudtam mi lesz belőle, de rámorzsoltam a brokkolira és megszórtam piritott fenyőmaggal. A feta puhán beleolvadt, a fenyőmag meg kellemesen ropogott.
 Várakozáson felüli ízek sikeredtek. Annyira jó lett, elfelejtettem fotózni. Majd legközelebb...

4 megjegyzés: