2009. november 22., vasárnap

Dolgos vasárnap

A mai napom nagyon hasznosan, háztartási munkával telt. Nekiestem a konyhának és alaposan kitakarítottam  Az egész konyhát végig zsíroldóztam. A mikrót, a sütőt, a tűzhelyet, a szagelszívóval és a csempéket. Muszáj hétvégén csinálni, mert amikor du hazaérek a munkából, olyan hamar besötétedik és nem olyan jól látszanak azok az utálatos,sárga kis pöttyök, ami a főzésnél keletkezik mindenen és csak erős zsíroldó és sikálás tünteti el. És mivel én sokat vagyok a konyhában, gyakran kell ezt a ganyé munkát elvégezni .Persze a megszokott állandó munkák mellett, mosás, főzés, takarítás,stb

A kutyáknál is nagy generál volt, kivéve a fürdés, arra már nem maradt energiám. De az még  úgy is ráér.
Pihenni is kell, elvégre azért vóna a hétvége. Tudnám értékelni, ha a péntek, vagy a hétfó is hétvége lenne.
A nőknél bevezetném,én így diszkriminálnám magunkat.



Megmutatom én is a karácsonyi kaktuszom, most kezdett el virágozni
 Lassan a mikulásvirágot is megveszem.Tavaly barack szinűt sikerült beszereznem. Nagyon tetszett, de sajnos előbb utóbb megadják magukat és minden évben újat kell venni. Nem baj. mert már olyan sok féle színben kapható, -a klasszikus piros mellett- lehet válogatni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése