2009. november 21., szombat

Ajándék ötlet 2

Mai kreativ ajándék ötletem, a saját készítésű naptár. Nagyon kedves kari ajándék lehet nagymamáknak az unokák képeivel. Örömet szerezhetünk barátainknak a közös nyaralás fotóival készítve, vagy kollégáknak.

Én a TKexe progit használtam tavaly, nagyon egyszerű kezelni és számtalan variációban elkészíthető. Szükséges még egy jó minőségű színes nyomtatő hozzá. Ha valakinek nincs ilyen, az se gond, sok helyen foglalkoznak nyomtatással.

Hát én elég sokat kisérleteztem míg az első elkészült a szüleimnak. Nekik  egy 12 hónapos lapozhatót terveztem. Minden hónapra  került egy fotó a családtagokról, még a kutyák is kaptak egy hónapot.
Amikor  elkészült a végleges forma, kinyomtattam fényes, keményebb papírra és írószer boltban vásároltam lefüző spirált és ők meg is csinálták ingyen a program ciméért.
Sajnos nincs képem róla, mert már minden honnan kitöröltem. Csak egy rossz minőségű fotó van, de a lényeg azért látszik.



Annyira belejöttem, készítettem még több, nagy egy laposat, amin az összes hónap szerepel.
Ilyet kapott  a kollégám is, aki nagy foci rajongó, kedvenc csapata képeivel. Nagyon örült neki, ki is rakta az irodánkban. Ezt is csak mobillal fényképeztem le.



Aztán végúl gyártottam magunknak is, a négylábuakkal.
Az idén újra alkotok valamit, vannak terveim....

4 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy :)
    Ha van coreled küldhetek át neked 53 hetes névnapos asztali naptárt is. Mert bár, most már sajnos nem ez a hivatalos dolgom, így novemberben, de azért az új kollégáimat én is megleptem. Kértem mindegyiktől 53 digitális fotót és kapnak egy A/5-ös fényképes asztali naptárt :) És az egészet én élvezem a legjobban mert végre egy kicsit olyasmit csinálok amihez értek és ami szórakoztat. Pedig a nyomda egyáltalán nem hiányzik :) csak a munka.

    VálaszTörlés
  2. Metikus
    Lelkes vagyok és elkezdem már most, hogy szépen lassan mindennel elkészüljek. Igy kitart az energiám az ünnepekig.


    Magnyes
    Köszi a felajánlást,nagyon klassz lehet, de sajnos nincs nekem, bár a munkahelyemen van, csak nem értek hozzá.
    Szép szakmád van!

    Metikos,szeretnék a kutyakozmetikához is érteni, igaz a hosszú évek alatt már ragadt rám sok minden, de a bűzmirigyhez nem merek nekiállni.Azt inkább szakemberre bizom.

    VálaszTörlés
  3. A bűzmirigyet én is csak kívülről nyomom, úgy gondolom belülről az állatorvos dolga. De így is jól kinyomható.
    Viszont szerintem nem kell mindenáron nyomni, csak ha a kutya érzékeny rá. Bátornak még csak egyszer volt nyomva, az is azért, mert állandóan nyalogatta a fenekét, és bevittem megvizsgáltatni. A bűzmirigyében nem volt semmi, csak aranyere volt :)
    Bogyónak minden nyíráskor nyomom. Nem egy ördöngösség :)

    VálaszTörlés