2009. október 13., kedd

Bármennyire nem vártuk a hideget, sajnos megérkezett, mégpedig, túl gyorsan. 25 fok különbség nem semmi teljesítmény, ilyen rövid időn belül. Nem is emlékszem hasonlóra.
A hétvégén úgy gondoltam, még nem kell költöztetni, csak rendbe szedtem a kertet.
Aztán kénytelen voltam tegnap a nagy szél elől az érzékenyebb növényeket behordani.
Muskátlikat, golgotát,az orchideákat bemenekítettem. A leander és a hortenzia még maradt. A tubarózsa még a földben, nem volt kedvem a hidegben kiásni. Remélem kibirja szegény, mig felszedem. Olyan szép volt és még nemrég virágzott.
Bizom én még a jó időben, csak ijesztget az ősz a téllel.

A kertibútor is kint van még, reggelre összeborogatta a viharos szél.

Délután elvittem a kutyókat sétálni. Amennyire utálják az esőt, az orkán egyáltalán nem zavarja őket. Csak az én fejemet vitte el.
Forró, sűlt gesztenyével melegítettem fel magam. Végre itt a szezonja, nagyon szeretjük, sokszor fogok sütni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése