2009. szeptember 11., péntek

Úgy volt, ezen a hétvégén össznépi szüretelés lesz. Aztán végül mégse...
Terveztük kimegyünk a Fezenre, de arról is letettem. Lehűlt az idő, aztán egyik fellépő se fogott meg igazán. Úgy látszik már kinőttem jócskán az efféle programokból.

Egy nagy sétát tervezek a kutyákkal, valami gazmentes helyen. Utálom, hogy igy nyár végén sok helyen áll a száraz gaz, mert az igénytelen tulajok képesek elnézni, hogy a telkük előtt minden csupa gaz, vagy lusták levágni. Az ilyeneknek minek családiház, menjen emeletre, ott nem kell semmit csinálni.
A kutyák persze belemennek és teleragad a szőrük mindennel, főleg ilyen apró gobókkal, amik egyszerűen ragaszkodnak a bundához és csak kinkeservesen lehet megszabadítani őket ezektől az izéktől.
Erdőbe se megyek velük, félek a kullancsoktól. Nemrég találtam magamon kettőt, megfigyelés alatt voltam Szerencsémre nem volt fertőzőtt.
Az első spanink Beni, kullancs okozta babéziában ment el, mert nem ismerték fel időben. 13 éve, szeptemberben halt meg, de sose felejtem el! Gyújtottam neki egy gyertyát.
Római -Vadász Benno ( Benikénk)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése