2009. szeptember 8., kedd

Kiszedték Gigi varratait. Meg lettünk dicsérve, milyen szép a seb. Szinte teljesen begyógyúlt, már semmi teendő nincs vele. Végre megfürdethetem rendesen.
Így utólag visszagondolva, az első pár napot leszámítva, nagyon jól viselte az egészet.
Ma részletesen megbeszéltük a jó doktorral, végül is miért döntött a nagyobb műtét mellett, (a zacsit is levette)
Úgy itélte meg, biztonságosabb a szövödmények elkerülése érdekében, mivel, enyhén gyulladtak voltak a herék. Valószinű az állandó fickossága miatt lehetett kicsit begyulladva.
Na most már túl vagyunk az ivartalanítás minden kellemetlenségén.


Más...
Sikerült döntenem a cukkini felhasználásában. Sok receptet megnéztem és tényleg számtalan módon el lehet készíteni.
Találtam sokféle levest, főzeléket salátákat, különböző tészta ételeket, sütve, töltve, pitének, sőt még kakaós süteménynek is.
Végül fasírtot csináltam belőle.
Meghámoztam, lereszeltem . Egy szem burgonyát is hozzáreszeltem és lesóztam az egészet. Amikor levet engedett, jól kinyomkodtam.
Tettem bele 1 tojást, borsot, fokhagymát, pici lisztet és zsemlemorzsát. Annyit, hogy formálható massza legyen belőle. Hogy jó ropogós legyen, megforgattam zsemlemorzsában.
Kevés olajon kisütöttem
Szerintem jól megy hozzá, bármilyen köret. Én paradicsom salátával ettem (újabban mindenhez azt eszem ) és nagyon ízlett.
Most tesztelem, kóstoltatom, kinek hogy ízlik. Várom az őszinte véleményeket....


1 megjegyzés: