2013. március 24., vasárnap

paprika palánta



Valamelyik hétvégén a nagyobbikam ebédet főzött és köztudomású a családban, hogy a kisebbik szereti az erőset, de soha nem elég erős az, ami elé van téve, ezért most egy olyan paprikát vettek, ami a legerősebbek között van.
Már a felszeletelésénél, szem könnyezve  köhögve menekültünk a konyhából. Én meg se mertem kóstolni a  belőle készült szószt. Hoztam haza a magjából és kitettem száradni. Kesztyűbe kellett volna hozzányúlnom, mert hiába mostam többször is kezet utána, csípte a bőröm. Amikor meg véletlen mozdulattal az arcomhoz értem, akkor mát ott is csípett. Másnap reggel egy óvatlan  szemdörzsölésnél, a szememet égette.
 Ez a dög erős, kis duci paprika a Habanero. Na ennek a magjából nevelek palántát, és ha minden összejön, megoldódik az erős paprika kérdés.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése