2013. január 13., vasárnap

Pelenkatorta babalátogatóba



3 és fél hónapos pici lányt mentünk meglátogatni és azon agyaltam mit vigyünk neki, hiszen valószínű már mindene  megvan.
Minek örülnének, ami praktikus is és nem fogunk mellé vele. Beugrott a pelenkatorta. 
A pelenka olyan, amiből soha nem elég és hát nagyon szépen ki lehet dekorálni mutatós, tényleg tetszetős ajándékká. 
A sárga, narancs, zöld, szín variációját választottam a pelenkatortához, mert nem akartam a " helló kittis" nagyon rózsaszín irányba menni. Különböző, apró kiegészítőkkel és szalagokkal díszítettem fel. Kis táblácskát is készítettem rá a baba nevével.



Szerintem aranyos, kislányosra sikerült és külön öröm, hogy tetszést aratott:-)
 Nagyon jó érzés volt, hosszú idő után újra egy tündéri, pici babát átölelni:-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése