2013. január 11., péntek

Nagy újság papagájéknál

Az előzményekből már sejteni lehetett, valami készül a törpéknél. De azért kicsit váratlanul ért.
Lola tojást tojt a házikójukba. Nem is én vettem észre, hanem a kissebbikem  Kicsit korai a dolog, mert Maszat, még csak 7 hónapos, így elvileg nem fias a tojás, ráadásul nem odúként funkcionál a kuckójuk. Legalább is eddig csak játszásra használták. Az üres házikó aljában feküdt az aprócska tojás. Lola hordozott be mindent, sarabolta az újságot, de aztán mindent kiszórt.

Tengeri malac lakásból, papagáj játszó ház. Ebben volt a tojci.



Itt volt a nagy kérdés, hogyan tovább...
Adjak nekik odút, vagy szereljem le a fészekké kinevezett házat? Mivel nincs tapasztalatom e téren, megkérdeztem több helyen mit csináljak. Hát ahány válasz annyiféle érkezett a törpésektől. 
Végül is átgondoltam, és úgy döntöttem elveszem a tojást és leszerelem a házat. De én annyira sajnáltam Lolát, amikor hirtelen eltűnt a tojása. De aztán úgy nézett ki ,hamar beletörődött a helyzetbe, elfelejtkezett a kotlásról.
Azért sajnálom, olyan kis aranyos pici tojáska volt.



Gyufásdoboz mellett látszik, milyen apró. Ebből mekkora papagáj kelhet ki?:-) 
Tavasszal amikor Maszat 1 éves lesz, kapnak odút és bízom benne sikeresen fognak költeni.

3 megjegyzés:

  1. Én ugye nem tudok ide fotót tenni? Az Indexre teszem fel akkor neked.
    ULAIVA

    VálaszTörlés
  2. Ide nem, de megnézem az indexen.

    VálaszTörlés
  3. Szegény kicsi Lola...
    És szegény Pedke... Annyira nehéz ilyen helyzetben jól dönteni! :-((

    VálaszTörlés