2012. június 9., szombat

Rebarbarás pite, szívformában


Nagyban dúl a rebarbara szezonja és az én tavaly ültetett tövem, egy pitére valót termett. Abban reménykedtem, még egy fagyira való lesz, de sajnos a piacon kell megvennem a hozzávalót, mert fagyi az mindenképp lesz rebarbarából. 
Sokan idegenkednek tőle, szerintem csak azért, mert nem ismerik elkészítve. Én nagyon kedvelem a kissé fanyar, jellegzetes ízét. Ráadásul, jól összefér az eperrel, almával.
Ez a mostani pite is a szokásos receptem , annyi a változás, hogy nem morzsás a teteje.





1 megjegyzés:

  1. Hú, tavaly ültetted és már termett. Kár, hogy sötét van, régen néztem rá az enyémekre, pedig már fenem rájuk a fogamat egy ideje. Holnap megvizsgálom őket, hátha.
    A pitéd pedig nagyon tetszetős és szinte érzem az ízét a számban. Hmmm.

    VálaszTörlés