2012. május 9., szerda

Levendula

 Kiültettem a magról nevelgetett levendulákat, már ha azt a pici pár centis példányokat annak lehet nevezni.
Már februárban elvetettem a magokat, szépen ki is keltek, aztán nem haladtak semerre, pedig tápoldatot is adtam nekik.. Valószínű, nagyon gyenge minőségű lehetett a föld amit vettem. Minden esetre tanultam belőle, a zsákos olcsó földek nem sokat érnek.
Most már mindegy, akár milyen kicsik, kiültettem a tervezett helyükre, aztán ha kipurcannak veszek normális példányokat.
Na de hát a saját nevelés, az még is csak más, még ha satnya akkor is. Kellett csinálnom nekik védő borítást, nehogy a kutyák, vagy a fűnyíró lédózerólja őket.
És láss csodát, nem kamuzok, pár nap alatt többet nőttek, mint a cserépben.

Ültetés után....azok a műanyagok rejtik a levendulácskákat


2 megjegyzés:

  1. Micsoda jó illat lesz nálad, amikor már virágzásba borulnak.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy van siker levendulaügyben, remélem jól fognak viselkedni és nagyot nőnek. Felháborítóan drágán árulják őket, mikor nem olyan vészes a szaporítása, és elég gyorsan nőnek.:)

    VálaszTörlés