2012. május 4., péntek

komposztálok

Végre valami jó is történik ebben az országban.
Nem rég szórólap volt bedobva a postaládába, hogy akinek szándékában van komposztálni, jelentkezhet, mert a város pályázatot nyert és ingyen adnak komposzt tárolót.
Hát én jelentkeztem és a napokban jött az emil, mehetek átvenni. Még időpontot is egyeztettek velem, gondolom sokan jelentkeztek.
Teljesen meglepődtem, mert pogácsával üdítővel várták az embereket és még előadást is tartottak a helyes komposztálásról. Plusz, ingyen kölcsönözhető aprítógép és mivel elég vicces módon, itt nálunk ebben a város részben, a könyvtárból kell kikölcsönözni, felajánlották az ingyenes könyvtár használatot is.
A komposztáló, újrahasznosított műanyag lécekből áll, amit aztán otthon kell összeszerelni és mindjárt kettőt, mert annyi járt egy családnak. Hát én egynek is örültem, gondoltam a másikat odaadom a szomszédnak, de kiderült ők is pályáztak, így  most van egy felesleges.pakk..



kicsit legózni kellett , meg gumikalapáccsal rásegíteni, de alakul a keret


Már üzembe is helyeződött, mostantól minden a komposztra megy.


4 megjegyzés:

  1. De jó! Nekem is ilyen van, csak fából, és az ugye szárad és vetemedik, ez sokkal jobb. És az ingyen aprítógép is szuper!

    VálaszTörlés
  2. Ha eljössz érte odaadom a másikat:-)

    VálaszTörlés