2012. február 6., hétfő

Elkezdődött...


Beindult nálam a magvetés. Elvetettem amit akartam, mit nekem a kinti kegyetlen hideg, a jó meleg ablakpárkányon növekedhetnek a növények.
Első körben, levendulát és különböző színű mocsári hibiszkuszt vetettem.
2 napig melengettem a zsákos földet a lakásban, mire annyira felmelegedett, hogy használható  állapotba került. Adtam hozzá perlitet, és jó morzsalékossá kevertem.
A hibi magokat először megcsiszoltam  körömreszelővel, aztán pár órára beáztattam és csak utána kerültek a nedves föld keverékbe, Kis pálcákkal jelöltem melyik szín hova kerűlt.


1 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, nekem is el kellene már kezdenem! De nincs ilyen szuper magvető felszerelésem, keskeny az ablakpárkány, stb, stb....A szokásos problémák. El is megy tőle a kedvem így :/

    VálaszTörlés