2012. január 10., kedd

negativ hullámok

Kissé eltűntem, pedig folyik az élet 2012-ben is, csak téli álmot alszom. A január, február nem az én hónapom, függetlenül attól, hogy most nincs is igazi tél, de én akkor is melegebb éghajlatra költöznék, ha tehetném.
Épp ma reggel volt az első, igazi havazás az idén, szakadó hóban indultam dolgozni. Egyáltalán nem örültem, nem kapott el a mámor, nekem aztán nem hiányzik a hó, nem készülök síelni, csak normálisan szeretnék közlekedni. Az vigasztalt, úgysem marad meg, mert + fokok vannak és most már a nap is kisütött

Talán illene megemlékezni 2011-ről…de nem sok emlékezetes történt, így hát lapozzunk. Nézzünk előre… én, aki örök optimista vagyok, kissé tartok a jövőtől.  Szar helyzet van és ugyebár ez igen csak kihat a népre, főleg a bérből és fizetésből élőkre. Akik eddig is jól kerestek, vagy azok, akik jól tudnak lopni, csalni, nekik az idén még jobb lesz, több marad a zsebükben.  Éljen az igazságosság!  
Jaaa és holnaptól, megint 10 forinttal emelik a benzint. Rohadjanak meg!



Különben meg, valahogy csak lesz, eddig is volt valahogy….

Amúgy minden rendben, jól vagyok, az enyéim is jól vannak és ez a lényeg:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése