2011. november 17., csütörtök

játékok

Lolának, hogy ne unatkozzon, játékokat készítek. Természetes anyagokból csinálom, de szereti a színes műanyag ízéket is. A fa mászókákkal jól elszórakozik, egyben hasznos is, mert koptatja a csőrét és a karmait. Majd időnként cserélgetem a kalitban




Eljátszogat, de mivel egyedül van, ezért mindenképpen tervezgetem a párt neki. Folyamatosan kelnek a fiókák a tenyésztőnél, így bármikor hozhatok mellé egy kismadarat, csak hát először Lolát szeretném teljesen kézhez szoktatni és utána jönne a legény a házhoz. Már hogyha sikerülne eltalálni a neműket, meg egyáltalán összeszoktatni két törpét. Nem a barátkozós természetükről híresek.
 Az a célom, hogy Lola szelíd, de nem az emberhez kötődő papesszé váljon.
Arra is gondoltam, a másik kis madarat kézzel, én nevelném fel, akkor egyből, szelíd lenne, Fel is vettem a kapcsolatot, egy kedves hölggyel, aki tapasztalt e téren.
Készséges volt és nagyon jó tanácsokkal látott el, de sajnos nem tudom megoldani, hogy heteken át otthon legyek gyesen a fiókával, mert kezdetben 3 óránként etetni kell. Talán egyszer... valamikor.... Nem egyszerű dolog, tapasztalat nélkül, könnyen a fióka életébe kerülhet a hozzá nem értés.
 A kézzel nevelés témában, amúgy megoszlanak a vélemények. Évek múlva adódhatnak ebből kifolyólag problémák.
Ebben én nem tudok állást foglalni, mindenesetre Lolával szépen haladunk a szelidítésben és a párját is a szülők fogják felnevelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése