2011. október 1., szombat

Az ősz színei és díszei

Az elnyílt hortenziák virágait már egy ideje levagdostam és bevittem vázákba száradni, későbbi felhasználás céljából. Az a tapasztalatom, rövid szárral vízbe téve, szépen megszárad, megtartja a formáját és utána használható dekoráláshoz. Legfeljebb egy kis lakkot szoktam még ráfújni.
Igen, a hortenzia ilyen sokoldalú, nem elég, hogy látványos a virág pompájában, de elvirágzott állapotában is mutatós.
Koszorút, asztaldíszt terveztem belőlük, aztán Egy csepp kertnél láttam, nála már fentvan az ajtódísz, így lopva az ötletét, készítettem én is.
Nagyon egyszerű lett, semmi mást nem használtam, csak a kertben termő növényeket.
Szőlővessző alapra drótoztam fel a virágfejeket, borostyánt és a szomszédfa hosszú termését. Az asztaldíszre,  kis patisszont erősítettem és már kész is az egyszerű, két egymással harmonizáló, őszi dekoráció.









1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek! Tetszik az asztaldísz alapod, lehet, hogy ellopom.:)
    Én friss növényből készítettem, így a szirmok meggyűrődtek egy kicsit, lehet, hogy felturbózom még valami bogyóval a koszorút. Féltem a szárított virágoktól, hogy összetöröm őket a munkálkodás közepette, de a te módszreddel szebb marad a remekmű.

    VálaszTörlés