2011. szeptember 26., hétfő

Költözés

Tegnap nagyon riogattak a talaj menti fagyokkal. Azzal tisztában voltam, hogy nálunk biztos nem lesz, de azért a higedre, számítottam.Habár ősz van, furcsa ez a kettősség, a nappali nyárias 30fok meleg, hajnalra fázós,hidegre hűl.
A biztonság kedvéért, beköltöztettem a szobanövényeimet, legalább is a kényesebbeket. A gardéniának nagyon jót tett a kinti lét, új leveleket hozott, néhol belekóstolt valami állat, de erős, egészséges, várom, hogy virágozzon.


Kint csak a csónakorchidea maradt, tavaly is októberben hoztam be, már bimbósan. Neki kell egy kis hideg hatás a virágzáshoz.
A kerti növények köszönik jól vannak, valószínú ők se értik az időjárást, mint ahogy a békák és a szitakötők. Újra szerelmes hangulatba kerültek, megcáfolva az évszakot.

1 megjegyzés:

  1. Én is költöztettem, de én már az orchideákat is behoztam. Remélem még nem volt korai. Viszont a futómuskátlijaim megbolondultak, őrülten virágoznak és olyan tömörek, hogy nem tudom mi lesz velük. Taval átvészelték a kondiban a telet.

    VálaszTörlés