2011. szeptember 17., szombat

Kéne az eső

 és ha kérhetném, éjszaka:-)) Mára ültetést terveztem. Csak gyűlnek az elültetésre váró növények, mert az esőre várnék, ami jól fellazítaná, a csont száraz földet, de hiába nem akar esni. A virágágyásaim, ahol mindennap locsolok, ott jó a helyzet, a fekete tulipán hagymáimat el tudom ültetni. Vettem hagyma tartó kosarat, amit ha elnyílott a virág, kiások és lehet a helyére mást rakni, nem csúfoskodik ott tovább a száradó szár.
A tulipánok Belgiumból jöttek, egy régi kedves ismerős lepett meg velük, emlékezett az éves ünnepemre és arra, hogy szeretem a virágokat.  Nagyon jól esett, teljesen meghatódtam.
A szeretteim is tudják ezt és a jeles napokon tőlük is növényt, virágot kapok és ennek én nagyon örülük:-))
Páginak gyönyörű kúpvirágai vannak, kaptam magokat tőle, ő ilyenkor szokta elszórni, helyet kell csinálnom nekik. Vettem árvácskákat, belőlük cserépbe is ültetek




Az ajándék illatos jezsámennek még keresem a helyét, addig jó elvan az edényében. A kék hortenziát csak úgy tudom árnyékba rakni ha költöztetek. Egy nagy aranyesőt, (nem ez a neve, de én már csak igy hívom) akarom  máshova tenni , aztán egy terülő boróka teljesen el van nyomva, azt is kiásnám és barátnőm elviszi. Nem is értem miért nem ő ássa ki.... meg is említem neki ezt a lehetőséget...
Az évek óta dézsában tartott, kis ezüstfenyőt az utcafronti részre szánom, nem bírom már a szenvedését nézni. Bent nincs helye, túl nagyra megnő, tágas kertben lenne a helye, de senkinek nem kell, sajnos igen car állapotban van, de még így is hozza az új hajtásokat, élni akar.
Szóval sok ásás vár rám, én meg az esőre.

1 megjegyzés:

  1. Jó sok munkát tervezel, remélem megérkezett az eső és meg tudod csinálni, amit elterveztél. A kutyusok, gondolom remekül tudnak ásni, esetleg egyeztess velük:)

    VálaszTörlés