2011. augusztus 14., vasárnap

péntek

 Budapesten voltam fog szépítésen. Fogtündérünk gyorsan végzett velem és már indultunk is, mert meghívást kaptam egy különleges vacsorára, a Wasabiba. Ez egy japán étterem, fő jellegzetessége, a sushi. Ez eddig még nem ettem sushit és valahogy nem is éreztem késztetést a nyers hal fogyasztására, pedig az Északi tenger partján mindenféle halat és tengeri herkentyűt ettem és szerettem, kivéve a nyers osztrigát.
Azt biztosan tudtam, minden ételt megkóstolok, mert ez egy olyan hely, ahol futó szalagon jön az étel az asztalok mellett és csak leveszed, ami szimpatikus.

Apró, kis tányérokon érkeznek az érdekes falatkák és kíváncsian vártam az ízeket, mert aki előszór van ott, mint én, sokszor fogalma nincs róla, mi az amit levett, mert egyáltalán nem lehet tudni, most épp desszert, esetleg hal vagy hús ami a tányéron van.
Többféle sushit, rákot, halakat és mindent ami szem, szájnak tetszik ettem, közbe iktatva gyümölcsöt, levest, édességet.







és itt van pár, a csodabogarakból, amikről nem lehetett tudni mifélék




 Nagyon finom volt minden...de egyszer csak eljött az a pillanat, amikor már csak a szemem kívánta a szalagon futó kajákat, enni semmit nem tudtam, annyira elteltem.
Jó volt megismerkedni a sushival., majd otthon is elkészítjük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése