2011. június 30., csütörtök

paradicsom

Ma leszedtem és megettem az első patradicsom terméseimet. Csak 3 szem volt, de annyira finom, zamatos és jó izű, hogy meg tudtam volna még jó párat enni. Szerencsére holnap már érik a többi is.


 Szinte mindegyik fajtám virágzik már és bízom benne be is fognak érni, nem úgy lesz mint tavaly, amikor a sok esőtől, rengeteg rohadt paradicsomot dobtam ki.
Eddig alig esett, homokos a talaj, a széltől gyorsan kiszárad, így minden este öntöznöm kell. Ha nincs  esővíz a tartályban, akkor a tóból szoktam vizet adni nekik.
Voltam olyan ügyes és nem jelőltem meg és már nem tudom melyik fajtát, hova ültettem. Most, hogy kezdenek termést hozni, kezdek rájönni, miből mi lesz...A korai holland kezdte az érést de már a koktélon is van szem,.a San Marzano, jellegzetes hosszúkás termései is látszanak. A datolya paradicsomról én gyűjtöttem a magokat, kérdés fajta azonos lesz-e...
A fekete parin sok virág van.
Ha minden jól megy. el leszünk látva egész szezonra és talán aszalni is tudok belőlük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése