2011. május 27., péntek

Újra szedd magad....

Érik az eper Csalán, lehet menni újra szedni. Az idén 550ft. Azon tanakodtunk, mennyi is volt tavaly. Mondtam semmi gond, csak meg kell nézni, a múlt év májusi posztot, ott írtam róla. Vissza is néztem, 500 volt
Végül is, azért született meg ez a blog, mint egy napló szerüség, hogy megörökítsek , képekkel eseményeket és ami publikus, feltegyem ide.Nagyon jó visszaolvasni régebbi dolgokat és az csak hab a tortán, hogy sokan, mások is olvasnak. Így kerültem én is kapcsolatba számomra érdekes blogokkal, akiket szívesen olvasok.

Hát szedésre fel, mi mindenképpen megyünk. Előtte érdemes felnézni az oldalukra, mert sok hasznos infó található rajta.
Már tervezgetem mi készül az eperből. Rakok a mélyhűtőbe, lesz szörp, bodzával, meg még kitudja, mi jut az eszembe. Lekvár nem lesz, mert még a tavalyiból is van. Nálunk kapósabb a Mama féle sárgabarack. Remélem azt is lehet majd szedni, meg meggyet, meg őszit.  Húú de megennék, most egy jó szaftos barackot....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése