2011. május 2., hétfő

Új szépségek

Nekem nem szabad kertészetbe mennem, de olyan helyre sem, ahol növényeket árulnak. Nem bírom megállni, hogy haza ne vigyek valamit. Ezért jobb ha messze elkerülöm ezeket a helyeket, csak az a baj, az utca elején van és a kocsi automatikusan megáll előtte, hiába nyomom a gázt:-)))))))))
A hét elején tudatosan mentem be, mert beleszerettem a hortenzia Vanille Frase-be és azt mindenképpen  venni akartam, de sajnos nem volt.
Vanille frase
Hát nem gyönyörű?

Csütörtökön csak visszamentem és a tulaj megmutattata Pinky Winkyt, ami nagyon hasonló. Nem tudtam ott hagyni.

Pinky winky
Alig várom, hogy megmutassa a virágait...


Hétvégén meg a kisfiam vitt be be és
Anyáknapjára egy kosár virágot választhattam. Nagyon örültem:-))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése