2011. április 16., szombat

virágok

Kora reggel a piacon kezdtük a napot, kettesben a "kisfiammal". Ő a gomba leves specialitásához vásárolt, én meg persze virágokat nézegettem.
Vettem rebarbarát,- érdekes az enyém még alig bújt ki a földből-  pite lesz belőle. Pont a héten, ketten is nézték a tavaly ilyenkor sütött rebarbarás sütimet, arra gondoltam, jó lenne újra megcsinálni.

Délután  a Bregyóban voltam, virág kiállításon. Sikerült beszereznem, egy golgota Belottit és pár apróságot. A vízi növények, amelyek érdekeltek, nagyon drágák voltak.

Volt sok érdekesség, készítettem pár képet.









és a mai szerzeményeimből pár,






1 megjegyzés:

  1. De jó kis növények! A százszorszép nagyon tetszik!
    Jó lehetett a kiállításon nézelődni. Mi a sulival 29.-én megyünk kertészeti kiállításra és vásárra a Corvinusra.
    Nagyon várom, szeretnék 1-2 szép növényt, meglátom mit sikerül.... :)

    VálaszTörlés