2011. április 6., szerda

Szeszélyes április

Úgy sürgetném az időt, pedig nem kellene, így is olyan gyorsan telik.
Valahogy azt érzem, mintha minden növény le lenne maradva, pedig nem. Megnéztem a tavaly ilyenkor készült kert képeket és a helyzet hasonló volt a mostanihoz és mégis olyan türelmetlen vagyok, minden nap azt lesem mi hajt, mi virágzik, mi bújt végre elő.
Szegény fügém, úgy néz ki, a takarás ellenére totál elfagyott, már lemondtam róla, de ma láttam tőből hajt, de így nem sok jót jósolok neki. A dézsában maradt példányon már kis fügék vannak. Valahogy sejtettem, nem lesz az a hely igazán jó neki. Talán ha megerősödik, jobban fogja bírni a telet, ha nem, szomorúan , de lemondok a kinti fügéről.


A golgi is elindult nagy lépésekben, át kell ültetnem nagyobb edénybe és utána futhat. Szeretnék még belőle más fajtákat is, olyan gyönyörű, különlegesek vannak, na és a golgota az ami szeret nálam, úgy hogy a 2 év tapasztalat után, bátran belevágnék a gyűjtésébe.

 rájuk vágyom




Egyszerűen a tóról nem tudok normális képeket készíteni, csillog, homályos, ebben kellene előrelépni, de annyira nem zavar, hogy tegyek is a cél érdekében.
A növények beindultak, a halak esznek mint az őrültek. Szankitól kapok szarvasi tápot, gigantikus mennyiségben,  csak a posta nem sieti el a kézbesítést. Ja és annyi kishalat fedeztem fel,1-2 centisek, mi lesz ha elkezdik a kergetőzést és jön a következő szaporulat.,,,

mocsári gólyahír




A paradicsom palántáim szintén szépen fejlődnek, lassan hozzászoktatom őket a kinti levegőhőz, nappalra mennek a külső párkányra



a bogi televan bimbóval, kitettem a teraszra a helyére



Vettem pár árvácskát, mert olyan különleges színe van, nagyon megtetszett.




akciós hibiszkusz, majd kiderúl, milyen színű lesz


 




végúl egy kedvenc, a minden kertben és parkban most pompázó aranyeső


 





2 megjegyzés:

  1. Fú, hát nálad minden nagyon szép és élő! Az én golgotám még mindig kóró, akkor most már valószínűleg úgy is marad :(

    VálaszTörlés
  2. Szia!!
    Nagyon jó képeket tettél fel! A tavam nekem is beindult, most, hogy ismét megy a szűrőm, a víz kezd egyre tisztább lenni, már a vízitökök leveleit is látni alul, sőt egyiken már bimbó is van! Képzeld, tavalyról megmaradt a vízilófarok, amit küldtél!!! Nem tudom hogy történt most ez, mert sajnos őszre teljesen eltűnt a tóból, azt hittem kipusztult vagy megették a halak! De ma felfedeztem, hogy sok helyen kihajtott, olyan boldog vagyok, és ezt Neked köszönhetem! Nálunk is virágzik az ARANYVESSZŐ, merthogy hivatalosan ez a neve, de az összes ismerősöm aranyesőnek hívja (még én is;-) ) Nagyon tetszik az árvácskád! Tényleg különleges a színe. Én is nagyon szeretem, de anya miatt nem szoktam ültetni, mert ő nagyon nem szereti, neki ez rossz emlékeket idéz fel.

    VálaszTörlés